🌀 Högpresterande FlĂ€ktar Till Salu Fractal Design 🌀[2x Dynamic X2 GP-18, 3x Dynamic X2 GP-14 PWM]

PermalÀnk
Medlem
●

🌀 Högpresterande FlĂ€ktar Till Salu Fractal Design 🌀[2x Dynamic X2 GP-18, 3x Dynamic X2 GP-14 PWM]

Jag har nÄgra högkvalitativa flÀktar till salu som Àr perfekta för att ge din dator den extra kylningen och prestandan som du söker. Nedan finner du detaljerad information om produkterna:

TillgÀngliga FlÀktar:

- 2x Dynamic X2 GP-18 PWM (Fractal Design) | LĂ€nk: https://www.inet.se/produkt/5323583/fractal-design-dynamic-gp...
- 3x Dynamic X2 GP-14 PWM (Fractal Design) | LĂ€nk: https://www.inet.se/produkt/5322453/fractal-design-dynamic-x2...

Skick:
Dessa flÀktar Àr i helt oanvÀnd skick och införskaffades under hösten 2021. Jag erhöll dem tillsammans med mitt Fractal Design Torrent chassi nÀr jag byggde min dator. Jag beslutade mig dock för att uppgradera till RGB-flÀktar, och dessa flÀktar har sedan dess varit i vilolÀge och enbart samlat en massa damm.

IngÄr:
Alla nödvÀndiga skruvar för enkel installation medföljer sjÀlvklart. Kartong om sÄ önskas ocksÄ (dock RGB-varianten av kartongen för flÀktarna).

Viktig Information:
Jag vill betona att jag förbehÄller mig rÀtten att sÀlja till den som bÀst matchar och till ett pris som kÀnns rimligt för mig. Produkterna kan skickas (köparen stÄr dÄ för frakten), eller sÄ kan de personligen hÀmtas upp om du befinner dig i Stockholm (vÀsterort, nÀra Bromma-omrÄdet).

Om du finner detta intressant, tveka inte att skicka mig ett meddelande direkt hÀr. Jag Àr hÀr för att svara pÄ eventuella frÄgor eller diskutera priser och alternativ för leverans. Jag hoppas att dessa datorflÀktar kan hitta sin plats och anvÀndning i ditt datorprojekt.

LÀs hela annonsen hÀr

PermalÀnk
Medlem
●

Vad vill du ha för dom 3st 140mm flÀktarna? 250?
Ska till Stockholm under onsdag-torsdag

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av njalid:

Vad vill du ha för dom 3st 140mm flÀktarna? 250?
Ska till Stockholm under onsdag-torsdag

Skickat meddelande till dig

PermalÀnk
Medlem
●

"3x Dynamic X2 GP-14 PWM (Fractal Design)" SÅLDA.

ENBART "2x Dynamic X2 GP-18 PWM (Fractal Design)" TILLGÄNGLIGA.

PermalÀnk
Medlem ★
●

2x Dynamic X2 GP-18 PWM 200 kr + frakt.